14 de gener 2019

PRH (5) / Alfaguara (1): Els diaris de la Cirera, de Joris Chamblain i Aurélie Neyret


[Darrera revisió: 29 de juliol de 2020]

L'Editorial Alfaguara va ser fundada per Camilo José Cela l'any 1964. El Grupo Santillana la va comprar el 1980. Finalment, el 2013 va ser comprada per Penguin Random House Grupo Editorial (PRHweb corporativa), que manté dos segells amb aquest nom: Alfaguara i Alfaguara Infantil y Juvenil.

Aquesta entrada està dedicada a la col·lecció de còmic infantil d'origen francès Els diaris de la Cirera, de Joris Chamblain i Aurélie Neyret, publicada en català per Alfaguara Infantil y Juvenil. A dia d'avui (juliol de 2020), s'han publicat 5 volums d'aquesta col·lecció.

El novembre de 2019, es va publicar el primer número de la nova col·lecció Els diaris de la Cirera i en Valentí, dels mateixos autors.


ELS DIARIS DE LA CIRERA

Els diaris de la Cirera
Joris Chamblain i Aurélie Neyret
21,3 x 29,1 cm
Color 
Vol 1, 2 i 5: 84 pàgines. Vol. 3: 96. Vol. 4: 88
Cartoné
16,95 €









INFORMACIÓ DE L'EDITORIAL [del núm. 1]

La Cirera, una nena de deu anys que somia amb ser escriptora, és la protagonista de «Els diaris de la Cirera», la col·lecció de còmic infantil que sha convertit en un fenòmen a França.

Acompanya a la Cirera en la seva primera investigació, que la durà fins al cor del bosc i a descobrir un lloc meravellós!

Sinopsis

Hi havia una vegada...

De ben petita, em vaig prometre que si un dia tenia un diari, començaria així.

Hi havia una vegada... jo mateixa, la Cirera!

Tinc deu anys i mig i el meu somni és ser escriptora. El truc que jo tinc per explicar històries és observar la gent, imaginar-me la seva vida, els seus secrets...

Tots portem a dins un secret ben amagat que no expliquem a ningú, però que fa de nosaltres el que som. Ara mateix, amb les meves amigues, la Lina i l'Èrica, observem un home realment misterios...

«Els diaris de la Cirera» ha guanyat el Premi al Millor Còmic Infantil d'Angoulème, el premi de novel·la gràfica més prestigiós d'Europa.


Els diaris de la Cirera [núm. 1]: El zoo petrificat (març de 2018)
Els diaris de la Cirera [núm. 2]: El llibre misteriós (març de 2018)
Els diaris de la Cirera [núm. 3]: Els cinc tresors (maig de 2018)
Els diaris de la Cirera [núm. 4]: La deessa sense cara (octubre de 2018)
Els diaris de la Cirera [núm. 5]: La pluja d'estels (abril de 2019)


ELS DIARIS DE LA CIRERA I EN VALENTÍ

Els diaris de la Cirera i en Valentí
Joris Chamblain i Aurélie Neyret
21,3 x 29,1 cm
Color
64 pàgines
Cartoné
16,95 €
Novembre de 2019








INFORMACIÓ DE L'EDITORIAL

La Cirera, una nena de deu anys i mig que somia ser escriptora, és la protagonista d'«Els diaris de la Cirera», la col·lecció de còmic infantil que ha esdevingut un fenomen a França.

Acompanya la Cirera en una aventura única amb el seu germà Valentí.

Sinopsis

Hi havia una vegada...

De ben petita, em vaig prometre que si algun dia tenia un diari, començaria així.

Hi havia una vegada... jo mateixa, la Cirera!

Tinc deu anys i mig i el meu somni sempre ha estat ser escriptora. El truc que jo tinc per escriure històries es observar la gent, imaginar-me la seva vida, els seus secrets...

Tots portem a dins un secret ben amagat que no expliquem a ningú, però que fa de nosaltres el que som.

«Els diaris de la Cirera» ha rebut el Premi al Millor Còmic Infantil d'Angulema, el premi de novel·la gràfica més prestigiós d'Europa.


Enllaços:

Fitxa d'Els diaris de la Cirera, a Tebeosfera (en castellà)
- Fitxa d'Els diaris de la Cirera i en Valentí, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Joris Chamblain, a Tebeosfera (en castellà)
- Fitxa d'Aurélie Neyret, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa d'Alfaguara, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Penguin Random House, a Tebeosfera (en castellà)

Fonts d'informació: els webs d'Alfaguara Infantil y Juvenil i Tebeosfera i el blog ComiCat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada