01 de juliol 2026

Planeta Cómic (24): Uzumaki (Espiral), de Junji Ito


Planeta Cómic és el nom actual del segell del Grup Planeta que s'encarrega de publicar còmics, però n'hi ha d'altres que també en publiquen. Va ser creat l'any 2015. El nom anterior del segell era Planeta DeAgostini Comics.

Aquesta entrada està dedicada a l'edició en català del volum de manga seinen Uzumaki (Espiral), escrit i dibuixat per l'autor japonès Junji Ito (1963). La traducció és de Sandra Nogués Graell (Daruma Serveis Lingüístics, S.L.). Va ser publicat el setembre de 2024.

Planeta va anunciar aquesta edició el 9 de desembre de 2023 en el 29 Manga Barcelona (Font: ComiCat).



Uzumaki (Espiral)
Junji Ito
Traducció de Sandra Nogués Graell (Daruma Serveis Lingüístics, S.L.)
Cartoné
14,8 x 21 cm
Color i blanc i negre
656 pàgines
Sentit de lectura oriental
12,95 €
Setembre de 2024




INFORMACIÓ DE L'EDITORIAL

Deixa’t anar a l’espiral del terror!

Kurouzu, un petit poble envoltat de boira a la costa del Japó, està maleït. Segons en Shûichi Saitô, el xicot de la jove Kirie Goshima, la seva població està encantada, no per una persona, sinó per un patró: UZUMAKI, l’espiral, el secret hipnòtic que dona forma al món. Aquesta obra mestra per fi està disponible en un únic volum integral.


Enllaços:

- Ressenya d'Uzumaki (Espiral), de Llop Segarrenc a ComiCat
Fitxa d'Uzumaki (Espiral), a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Junji Ito, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Planeta Cómic, a Tebeosfera (en castellà)


Fonts d'informació: els webs de Planeta Cómic Tebeosfera i el blog ComiCat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada