08 de març 2019

GEC (4) / Bridge (4): Jo molava fins que vaig ser pare, de Brian Gordon


[Darrera revisió: 1 d'agost de 2020]

Bridge és un segell editorial de Grup Enciclopèdia Catalana creat l'any 2010 i especialitzat en llibres il·lustrats. Ha publicat alguns còmics en català.

Aquesta entrada està dedicada a la col·lecció de còmic Jo molava fins que vaig ser pare, l'edició en català de Fowl Language Comics, de l'autor estatunidenc Brian Gordon. A dia d'avui (juliol de 2020), s'han publicat tres números: el novembre de 2017, el febrer de 2018 i el febrer de 2020, respectivament.


JO MOLAVA FINS QUE VAIG SER PARE

Jo molava fins que vaig ser pare
Brian Gordon
16,5 x 20,3 cm
Color
Núm 1-2: 128 pàgines. Núm 3: 160
Cartoné
16,50 €









INFORMACIÓ DE L'EDITORIAL:

SINOPSIS [del núm. 1]

Les aventures de Fowl Language Comics, en català!

Ets mare o pare? Quina bona i mala sort que tens! Coneixes algú que estigui a punt de tenir un fill? Quina il·lusió i desil·lusió que els deu fer! Els teus amics també són pares? Es clar que ho són, pobres desgraciats.

Si has respost "sí" a alguna d'aquestes preguntes, vol dir que JO MOLAVA FINS QUE VAIG SER PARE és el llibre per a tu. I si has respost "no", doncs felicitats: aquest cap de setmana aprofita i dorm fins al migdia!

SOBRE L'AUTOR

Fa un milió d'anys, en Brian Gordon es passava les nits despert, de copes i sopant en restaurants pijos. Però de cop i volta NENS! i tot i que adorava ser pare més que res al món, es va adonar que, de vegades, ser pare pot ser una creu. L'estiu del 2013 en Brian va començar a dibuixar el còmioc JO MOLAVA FINS QUE VAIG SER PARE com a teràpia divertida (i sovint profana) per airejar les seves frustracions. Després de perdre la feina com a dissenyador de felicitacions, va decidir dedicar-se al còmic a jornada completa. La seva feina va ser un èxit viral instantani i actualment es comparteix arreu del món.


- Jo molava fins que vaig ser pare (novembre de 2017)
- Jo molava fins que vaig ser pare 2 (febrer de 2018)
- Jo molava fins que vaig ser pare 3 (febrer de 2020)





Enllaços:


- Presentació de Bridge, al seu web
- Tast de Jo molava fins que vaig ser pare 2, a Catorze
Fitxa de Jo molava fins que vaig ser pare, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Brian Gordona Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Bridge, a Tebeosfera (en castellà)
- Fitxa de Grup Enciclopèdia Catalana, a Tebeosfera (en castellà)

Fonts d'informació: els webs de Bridge i Tebeosfera i el blog ComiCat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada