10 d’octubre 2018

Angle Editorial (1): Estic estupenda! / Raquel Gu


Angle Editorial és una empresa catalana, independent, fundada l'any 1992. Ha publicat còmics, especialment recopilacions d'humor gràfic.

El mes de novembre de 2017, va publicar el llibre Estic estupenda! Que ja tenim una edat i altres tonteries, de l'autora catalana Raquel Gu (Raquel Garcia Ulldemolins). L'editorial n'ha fet una segona edició.


ESTIC ESTUPENDA!



Estic estupenda! Que ja tenim una edat i altres tonteries.
Raquel Gu
18 x 18 cm
Color (portada) blanc i negre (interior)
144 pàgines
Enquadernat en cartoné
15'90 €
Primer edició: novembre de 2017. A la venda la segona edició

Estic estupenda! és un llibre positiu, pensat per riure'ns de nosaltres mateixes i prendre'ns la vida una mica menys seriosament; perquè el que de debò importa ho portem millor del que creiem, i perquè, com va dir la Núria Pompeia, amb humor es diuen les coses d'una manera més civilitzada.

Si cada persona és un món, els 40 són una dimensió particular de cadascú. Aquestes vinyetes en retraten una part; potser no t'hi reconeixeràs, potser sí... I si és així, riu tranquil·la, que les arrugues de riure són molt afavoridores.


Enllaços:

- Tast d'Estic estupenda!, al web de l'editorial
- Fitxa d'Estic estupenda!, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Raquel Gu, a Tebeosfera (en castellà)
- Fitxa d'Angle Editoriala Tebeosfera (en castellà)

Fonts d'informació: els webs d'Angle Editorial Tebeosfera i el blog ComiCat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada