01 de novembre 2018

GEC (2) / Bridge (2): La meva vida, de Pilarín Bayés


Bridge és un segell editorial del Grup Enciclopèdia Catalana creat l'any 2010 i especialitzat en llibres il·lustrats.

El mes de febrer de 2018, Bridge va publicar la autobiografia gràfica de Pilarín Bayés titulada Pilarín Bayés de Luna. La meva vida.


PILARÍN BAYÉS DE LUNA. LA MEVA VIDA



Pilarín Bayés de Luna. La meva vida
Pilarín Bayés
23,8 x 36,5 cm
Color (portada), blanc i negre (interior)
144 pàgines
Enquadernat en cartoné
24 €
Febrer de 2018

Pilarín Bayés. Pilarín. La Pilarín. Qui no ha tingut un llibre seu entre les mans? Qui no ha crescut amb les icòniques il·lustracions d'aquesta mestra d'il·lustradors? Pilarín Bayés dibuixa, ara, les escenes que han marcat la seva vida, amb la mirada d'una nena, d'una adolescent i, finalment, d'una dona adulta.

La vida de la Pilarín il·lustrada per ella mateixa, perquè els que ara són lectors adults descobreixin qui hi ha darrere de la somrient senyora del barret.

La biografia il·lustrada de la Pilarín.


Enllaços:

- Presentació de Bridge, al seu web
- Fitxa de La meva vida, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Pilarín Bayés, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Bridge, a Tebeosfera (en castellà)

Fonts d'informació: els webs de Bridge i Tebeosfera i el blog ComiCat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada