27 d’agost 2020

Planeta Cómic (6): Bola de Drac Spin-off: Aquella vegada que em vaig reencarnar i era en Yamcha, d'Akira Toriyama i Dragongarow Lee


Planeta Cómic és el nom actual del segell del Grupo Planeta que s'encarrega de publicar còmics, però hi ha altres segells d'aquesta editorial que també en publiquen. Va ser creat l'any 2015. El nom anterior del segell era Planeta DeAgostini Comics.

Aquesta entrada està dedicada a l'edició en català del manga Bola de Drac Spin-off: Aquella vegada que em vaig reencarnar i era en Yamcha, escrit i dibuixat per Dragongarow Lee, basant-se en la història original d'Akira Toriyama, ambdós japonesos; i publicat el l'octubre de 2019.



Bola de Drac Spin-off: Aquella vegada que em vaig reencarnar i era en Yamcha
Dragongarow Lee i Akira Toriyama
Rústica amb sobrecobertes
11,1 x 17,7 cm
144 pàgines
Color (portada), blanc i negre (interior)
Sentit de lectura oriental
6,95 €
Octubre de 2019



INFORMACIÓ DE L'EDITORIAL

Manga spin-off basat en l'univers shônen d'Akira Toriyama

Sinopsi:

Un adolescent es reencarna amb en Yamcha després de caure accidentalment!? ¡¡En un primer moment salta d’alegria per poder sortir amb la Bulma, però de seguida recorda que en Yamcha no tardarà en morir...!! ¡¡Yamcha es disposa aleshores a intentar ser el més fort per sobreviure dins l’univers de Bola de Drac!! Un món constantment amenaçat per enemics cada cop més poderosos!


Enllaços:

Fitxa de Bola de Drac: Yamcha, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa d'Akira Toriyama, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Dragongarow Lee, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Planeta Cómic, a Tebeosfera (en castellà)

Fonts d'informació: els webs de Planeta Cómic Tebeosfera i el blog ComiCat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada