26 de juliol 2021

Bang Ediciones (7) / Mamut Cómics (6): la col·lecció El meu primer còmic 12+ anys


Bang ediciones és una editorial catalana especialitzada en còmics, fundada l'any 2004. El 2008 va crear la línia editorial Mamut Cómics, dedicada al còmic i a l'àlbum il·lustrat infantils. Avui en dia, Mamut està composta de 10 col·leccions diferents: set són de còmic i tres, d'àlbum il·lustrat.

De les set col·leccions de còmic, n'hi ha sis que tenen la seva corresponent edició en català: El meu primer còmic 3+ anysEl meu primer còmic 6+ anysEl meu primer còmic 9+ anys, El meu primer còmic 12+ anysGolden Age i Mamut llest. La col·lecció Mamut & Wistiti és l'única que no té edició en català.

Aquesta entrada està dedicada a la col·lecció El meu primer còmic 12+ anys, creada el 2021. Avui en dia (juliol de 2021), només s'hi ha publicat un còmic, titulat En Claudi i la Llúcia contra l'agència FAKE (abril de 2021).



Col·lecció El meu primer còmic 12+ anys
Cartoné
26 x 19 cm
88 pàgines
Color
15 €










INFORMACIÓ DE L'EDITORIAL [del núm. 1]

En Claudi i la Llúcia es coneixen per primer cop a Nova York. Mentre en Claudi, aspirant a científic, vol assistir a conferències i visitar museus, la Llúcia prefereix fer fotos i conèixer influencers. Un
 d’aquests famosos revela a la Llúcia una teoria impactant: l’escalfament global és una conspiració dels governs per espantar la gent! I si fos veritat? Investigar aquest suposat complot serà molt més arriscat del que en Claudi és capaç de suportar. Inclou anar a un concert de trap ple de fans histèrics, infiltrar-se en una organització cientificomafiosa i ser perseguits per perdonavides pagats per la sinistra agència FAKE.

Amb l’ajuda d’en Hamlet, la delicada mascota d’en Claudi, aquests dos germans improbables intentaran resoldre el cas i, de passada, provaran de formar una nova família...


- En Claudi i la Llúcia contra l'agència FAKE, de Cris Broquetes i Max Vento (abril de 2021)


Enllaços:

Fitxa de Mamut (línia editorial), a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Cristina Broquetas, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Max Vento, a Tebeosfera (en castellà)
Fitxa de Bang Ediciones, a Tebeosfera (en castellà)

Fonts d'informació: els webs de Mamut Cómics i Tebeosfera i el blog ComiCat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada